KNACK, KNACK!

Knack, knack, nu är jag här igen. Jag har bestämt mig för att fortsätta skriva, men hädanefter väljer jag mitt "rese-sällskap" med omsorg. Vill du följa med mig "På livets stig" så får du "boka plats" genom att lämna en "intresse-anmälan" till min e-postadress

[email protected]
Jag kommer där att ge dig ett lösenord som är att jämnställa med en "biljett" till min blogg.
Den som saknar "biljett"
efter den 1 november
får "boka en annan resa" för då upphör min blogg att existera för alla och en var.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: En gång bränd alltid bränd

Jag är väl helt utesluten antar jag eftersom jag inte delar dina åsikter om vissa saker!

Postat av: party-pinglan

Jag vill följa med dej..skickar ett mail,kram!!

Postat av: Gunnel L

Klart jag vill fortsätta följa dig på din stig i livet

Postat av: Anki

Hoppas att du mår det samma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback