ALLT JAG DRÖMMER OM

Känslor kan uttryckas på många sätt. Själv älskar jag som bekant att låta ord bli till poesi.
När jag inte kan finna de rätta orden letar jag gärna efter dem i musikens värld. Det var så jag fann Yozephine.
Hennes vackra röst och känslosamma text berör. Den ger hopp om att drömmar kan bli verklighet.Den får mig att tro på kärleken.
Jag bjuder er att lyssna, njuta och inspireras till hopp och tro eller att glädjas åt att redan vara i drömmen och kärleken.

Permalink Känslor Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gunnel L

Sångröst som berör. Text som berör.



Likaväl som DINA ord kan beröra. Fint och vackert. Båda.



varm kram

Postat av: Birgitta

Håller med din vän ovan. Låten berör och även dina ord :) Kram kära vän, ses i Drömmarnas land <3

Postat av: marie

Underbar låt o text! kram

Postat av: marie

Underbar låt o text! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback