HYLLNING TILL LIVET

Jag borde lätt kunna uppdatera min blogg dagligen med tanke på allt härligt livet bjuder mig. Saken är bara den att jag har fullt upp med att LEVA!  Hur som helst, nu är jag här och därmed tänkte jag bjuda er på ett smakprov av livets goda. Det enkla är ofta det bästa så jag nöjer mig med att dela med i bild med tillhörande kort presentation.


Varit på konsert med Thomas Di Leva och innan dess bjuden på för-drink ,3-rätters meny och vin på en mysig grekisk restaurang.
Shoppat loss på Kvibergs marknad           Ätit glass i vårsolen uppe på Ramberget
THINDRA   LIAH
Passat barnbarnen en hel helg. Gjorde en utflykt till Slottskogen bla.
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Tro det eller ej men jag började på detta inlägg för flera veckor sedan, men blev inte klar pga att jag inte hunnit ladda ner bilder till allt underbart som livet bjuder mig på.
När jag nu sitter här igen så inser jag att det kommer dröja ytterligare om jag ska få det här inlägget perfekt, så jag släpper helt enkelt löst det som det är med ett tillägg endast i ord istället.
..........................................................................................................................................................................................................................
Ja, vad har jag mer ägnat mig åt under min frånvaro från bloggvärlden då.
Jo, jag har träffat härliga fd arbetskollegor och bott på vandrarhem i Varberg med en kär ridlägers-kompis från 70-talet.
Mysiga stunder vid havet, inspirerande kursdagar, fantastiskt skådespeleri ( "Breaking the waves" ), härlig söndagsmiddag på restaurang, shopping, bio och förtroliga möten med nära och kära har också kryddat min tillvaro tillsammans med yoga och meditation.
Jag skulle kunna sammanfatta mina upplevelser och känslor i ett enda ord och det är KÄRLEK. Att känna kärlek i själ och hjärta är för mig att känna livet flöda. Tack universum för allt underbart du ger mig!
JAG ÄLSKAR LIVET!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gunnel L

Och VI älskar DIG.(behöver nog inte säga mer än SÅ)

Hela ditt väsen utstrålar stor lycka...

Varm kram min vän <3

Postat av: Eva

Vad fint du skriver-det är viktigt att inte glömma bort vad fint livet egentligen är.Barnbarnen ,att få vara frisk,njuta av smaker. lukter ,känna solen i ansiktet,höra fågelkvittret nu på våren,se hur naturen börjar att grönska mer och mer, vännerna...Läser dina bloggar-lika spännande varje gång du skriver. Kram

Postat av: Christer

Ibland säger ju en bild allt, behövs inte så mycket text alla gånger. Titta bara på bilderna på barnbarnen .

Hur mycket utstrålar inte dom där behövs inga ord.

Och dina andra bilder är ju lika talande.

Postat av: Carina

Underbart attt läsa några rader om vad du haft för dig,gläder mig att du har fullt upp med att leva livet...Underbara bilder,vilka mysiga barnbarn du har *ler*...Kram

Postat av: birgitta

Låter härligt att du mår bra och lever livet tjejen. Här är det också full fart och jag lever livet och njuter av varje steg. The Power gav mig en skjuts när jag började läsa den på svenska för några månader sedan. Nu är allt frid och fröjd igen. Och det är ju bara tankarna som spelar oss ett spratt, lite då och då.... Du är en go vän du Marie, och hoppas vi kan ses nåndag... Kram fr din bloggiz/drömvän B :)

Postat av: marie

Verkar som du har det toppen och mår bra nu. Härligt!!!!!

Hoppas du haft en bra valborg och en trevlig 1a maj i lugn och ro. kram ar från lilla mej.

Postat av: marie

Verkar som du har det toppen och mår bra nu. Härligt!!!!!

Hoppas du haft en bra valborg och en trevlig 1a maj i lugn och ro. kram ar från lilla mej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback