SVACKA

Det tar emot att svärta ner min blogg med pessimism, men just nu har det onda tagit stryp-grepp på mig. Det är idag 6:de dagen som jag har ihållande tryck i pannan, tinningarna och ansiktet kombinerat med nack-värk som strålar ut i axlarna. Inte konstigt att jag sedan igår även känner mig nedstämd och har lätt till tårar.

Undrar om detta är en efter-reaktion på kränkningen och konflikten som uppstod därefter? En kränkning och konflikt som dessutom föregåtts av en längre tids hopplös situation som jag gör allt för att försöka ta mig ur.
Är det så lär jag väl få fortsätta pinas tills situationen är löst. Måtte det inte behöva ta så lång tid så att jag hamnar i sjukskrivning bara.
Skulle det mot förmodan handla om någon fysisk åkomma, så får jag väl tro att "farbror doktorn" snart gör mig frisk ifall jag inte fixar det själv.
Jag kan i alla fall glädjas åt att jag har alla förutsättningar för att ta hand om mig själv på bästa sätt. Jag ger mig vila och meditation. Jag vet att kraften och kärleken i mitt inre kommer att segra över det onda!

Permalink Känslor Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carina Wickman

Hej du!

Har vart här och läst. Ville bara säga det och hoppas du snart ska känna dig bättre..Kram fr Carina *ler*

Postat av: marie

Jag ror och ror...snart möts vi väl på mitten och kan ta oss iland tillsammans.

Hoppas verkligen att du känner dej bättre o slipper din värk.

Härligt att du har dina"verktyg" så du kan må bättre, vila och meditation....

Många styrkekramar från mej!!!!

kram kram kram kram

Postat av: Anki

Det är tur att vi har varandra i sådana här lägen som vi är i nu,kram min allra bästa vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback