NU STÄNGER JAG DÖRREN

Det har på ett svidande sätt kommit till min kännedom att det finns de som ogillar att jag utrycker mina känslor här i bloggen och i andra mer eller mindre offentliga nätsammanhang.
Jag har fortfarande inte hämtat mig såpass att jag kan ta ställning till hur jag ser på saken och hur jag ska välja att tackla det.Tills vidare gör jag därför så att jag stänger dörren om mig och drar mig tillbaka från ett offentligt skrivande.
Med det vill jag också passa på att tacka er som verkat tycka om att följa mig på min resa genom livet. Ni har betytt mycket för mig. När jag nu väljer att resa vidare på egen hand, för ett tag eller för alltid, så hoppas jag att ni förstår att detta inte är min innersta önskan och att ni trots mitt val alltid kommer finnas med mig i tankar, själ och hjärta.

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eva

Vad är det för idioter som tycker så. Jag tycker inte du ska bry dig om vad vissa personer har för åsikter. Jag gillar att läsa din blogg, jag känner mig inte så ensam då. Kram.

Postat av: becca <3

Sv: jo då han höll mig i handen eller snarare jag tryckte hårt om hans handled, fast sen så blev jag så skakig att jag fick sitta och äta godis för att ha något att göra så jag blev mer medveten om verkligheten och inte lika fast i filmen, och sen efter filmen fick pappa följa mig till mitt rum och stanna tills jag fick igång datorn och tv:n.



Och angående det med att yttra sina känslor och inte så tycker jag att i vissa fall så borde man kanske skriva sina innersta känslor i en hemlig blogg eller i ett anteckningsblock, jag skriver mina känslor men det är för att folk skall förstå hur det är att vara cancersjuk och tonåring på samma gång, kram!

Postat av: Birgitta

Oj vad tråkigt, jag som älskar dina texter. Det är tråkigt att folk har kommentarer på sånt de inte förstår. Okunskap är bara ett ord jag har att säga.



Våga stå för dina texter för de är verkligen fina och äkta. De kommer från hjärtat det märker jag. Men jag vet att man blir sårad av att höra sånt trams. Fortsätt och skriv, på annat håll, för det är genom skrivandet man upptäcker sina innersta tankar och funderingar över livets stig.... :)



Må bäst kära du! <3

Stor kram fr en bloggfan

Postat av: marie

Jag hoppas verkligen du kommer tillbaks och skriver. Som du redan veat så känner jag sån rofullhet när jag besöker din blogg. Du delar med dej av så mycket tänkvärt.

Tack för att våra vägar korsats....jag hoppas verkligen att vi ses i "verkliga livet" nån gång.

Tack för din visdom och värme.

Man ska göra det man själv känner är rätt. Lyssna till sitt hjärta.

Många kramar från din bloggvän.

(haha, det var stora dottern som fick vänta denna gång, den lilla hann jag i god tid till)

Postat av: Marie-Louise

Vad trist, men jag förstår dig. Men det är förfärligt när andra utifrån får oss att tystna. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka, för du ger styrka och tröst i dina inlägg. Kram så länge, hoppas vi ses snart igen. /Kram

Postat av: marie

Men du,,,,du åker ju snart på en ännu härligare resa!!!!! Jag hade önskat att jag fick följa med dej!!

Kram

Postat av: Angelica

Mamma,lösenordsskydda bloggen och låt bara oss som du väljer följa dig. Ingen annan ska få förstöra din skrivlust, snälla sluta inte med den här fina bloggen! Jag kan hjälpa dig att lösenordskydda den om du vill! Älskar dig!

Postat av: Gunnel L

Jag håller med Angelica. Du får absolut INTE SLUTA skriva.



Och kom ihåg en sak Marie..."Det är de ondas röster som skall tystna och de godas röster höras"



Varm "kom igen Marie, låt ingen tysta dig " kram till dig

Postat av: Ingrid

Jag vet ju inte vad som ligger bakom. Men kan du inte bara ignorera dem som inte gillar vad du skriver och istället bry dig om alla som tycker så mycket om att läsa dina texter. Vi kan inte bli älskade av alla och många blir provocerade, när någon vågar uttrycka det de själva inte törs. Det är väldigt synd om människor som lägger krokben ska lyckas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback