Come Back

Det har gått flera veckor sedan jag bestämde mig för en "come back"  i mitt blogg-skrivande, men först nu gör jag slag i saken. Lusten och entusiasmen har inte precis legat på topp trots mitt beslut, men den största orsaken till att jag inte fått plitat ner något är av positiv karaktär.

Jag har nämligen varit bortrest i drygt 2 och 1/2 vecka och inom kort tänker jag bjuda med er, i bild och ord, till Thailand, så att ni också får njuta lite av allt det jag upplevt.
Tills dess kan jag nämna att livet flyter på som tidigare. Flyter på? Jo, det mesta går framåt på det sätt jag önskar, men jag kan inte luta mig tillbaka för den pusselbit som behövs för att jag ska känna mig hel och till fullo tillfreds fattas fortfarande. Skönt är att veta att min tro på att finna den gör att jag kommer lyckas en dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lejonkvinnan

Ser fram emot att få komma till Thailand :)

Kram

Postat av: Gunnel L

Härligt Marie. Längtar efter att se alla fina bilder från resan.....Välkommen hem igen. Jag är säker på att den sista pusselbiten kommer du att finna och ditt pussel kommer att bli det finaste pusslet du någonsin sett.

Postat av: Partypinglan!

Välkommen hem! Ska bli så kul att få se lite bilder från Thailand, hoppas att få komma dit ju nån gång i livet..bra att det mesta flyter på nu och hoppas att det sista löser sej så småningom..Ser fram emot PARTY nästa Fredag!!!!!!

Postat av: marie

Tack för dina fina ord!!

Jag väntar med spänning på dina bilder från det leende landet.

Kram goa du!

Postat av: marie

Skickar en hälsning så här mitt i natten. Jag tänkte gå in o kika på lite härliga thailandsbilder....får visst vänta ett tag till...

Jobbar natt, men det är så lugnt o trisst. kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback