VÄSTERÅS

Sitter på tåget på väg hem efter en fullspäckad, men inspirerande helg. Känner mig rätt mör, så det är gott att veta att inga arbets-plikter kallar på mig den kommande veckan. Orkar väl egentligen inte vara så kreativ för stunden, men tänkte i alla fall dela med mig av min härliga efter-middag i Västerås. Tack vare en snäll kurskamrat slapp jag vänta på hemgång i lilla Surahammar. Istället kunde jag strosa runt i gamla stan och längs ån i Västerås. Bättre avslut på min upplevelse-rika vecka kunde jag inte fått.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingrid

Vackert, gammaldags och stillsamt. En härlig plats för kontemplation ser det ut som. :)

Postat av: Anki

Mm fint där hade jag också velat tanka energi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback