SEMESTER

Sommarens första semester-dag har just passerat.Den har varit en förberedelse för en liten camping-tripp som väntar imorgon. Även om vi bara blir borta över natten, så ser jag framemot lite miljöombyte tillsammans med min mamma, min syster och våra barn. Kul att äntligen, efter två års uppehåll, återigen få leva camping-liv tillsammans!

Nästa vecka tältar jag vidare, kanske 2 nätter, men då med man och barn.Däremellan blir det till att helt allena bege mig till Knarrholmen (i Göteborgs skärgård) för att över en natt hälsa på min bästa vän, som hyrt en stuga där. Mer än så lär det nog inte bli på semestern, då den i år är ovanligt kort. Bara två stackars veckor. Inget att sörja över dock. I oktober bär det ju av till Thailand i 17 dagar.För övr väntar nya spännande utmaningar till hösten och även inom de närmaste dagarna/veckorna. Och mycket härligt har jag dessutom upplevt under de veckor som gått sedan jag sist skrev här.En annan dag kanske jag berättar om allt det där.

Foto taget när vi tältade vid Lygnern 2006

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anki

Du är så välkommen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback