NYSTART!

Så härligt att få kliva ut ur garderoben och visa blogg-världen vem jag är både BILDLIGT och BOKSTAVLIGT!
Så skönt att också kunna fortsätta dra sig tillbaka när det är nödvändigt för att inte blotta hela min inre värld för alla och en var.
Vilka fantastiska möjligheter jag får nu när jag bestämt mig för att starta den här bloggen utan att för den skull lägga ner min andra blogg.
Några av er kommer troligen att följa med mig hit från min andra blogg. Vissa av er kanske nöjer sig med att stanna där. Andra kommer att lära känna mig här.
Oavsett om ni tillhör kategorin "tidigare bloggvänner" eller "nya bloggvänner" så är ni alla hjärtligt välkomna!
Jag ser framemot att dela med mig av mig själv till er alla.
Håll i er för nu börjar resan!

OMBORDSTIGNING!


Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Party-pinglan!

Först att kommentera..Yes!! Va kul,jag kommer att läsa både denna och fortsätta läsa den andra....

Postat av: Ingrid Höglind

Kul med temat resa. Verkligen användbart både reellt och som metafor i massaor av sammanhang. Ska bli kul att se vad du finner på. Good luck!

Postat av: Gråbossen

Härligt Marie. Jag kommer att följa dina bloggar. Må så gott!

Postat av: Carina Wickman

Vilken härlig rubrik!!Resa....och sen den superhäftiga bilden Noahs ark,jag hoppar ombord och reser med dig....*Hoppar ombord*

Postat av: Anki

Jag har väntat så på detta ögonblick! KRAM

Postat av: Birgitta

Kikar in och säger hej, kommer från Maries blogg. Jag stiger gärna på ditt skepp. Skojigt med en liten annorlunda blogg :) Kram Birgitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback