FULLADDAD!

Jag satte batterierna på laddning kl 12:30 dagen före nyårsafton och där sitter dem än. Snacka om att vara fulladdad inför jobbstarten imorgon! Det har varit en ledighet fylld av festligheter, men också av skön avkoppling. Jag har njutit av varje sekund. En bättre start på det nya året kunde jag inte ha fått.
Å nu ska vi ut å resa! 2010 heter vår destination. Smaka på det ni! Visst låter det som ett perfekt resmål?
Jag ser framför mig ny kunskap som ger mig verktygen jag behöver till att bygga mitt nya yrkesliv. Jag ser ett inre lugn och en mental och fysisk styrka byggd av medvetenhet och fysisk aktivitet. Jag ser kärlekens vågor skölja tillbaka till sitt ursprung. Vad ser ni? 
2010 är inte likt något annat resmål.Det finns ingen resekatalog som berättar för oss vad vi kommer att möta där.Vi får själva skapa dess innehåll.Wow, vilka möjligheter det ger oss! Å det bästa av allt är att ingen av oss behöver resa ensam. Vi får alla plats i samma båt!



Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie-Louise

Vilken fin och ljus sida. Nu har jag hittat hit :)

Kram.

Postat av: Karpstryparn

Vilka mysiga bilder, märks att ni har kul. Jag hade också tänkt resa lite grann, vet inte vart och när bara. Men en helg med Vikingline vore inga fel.

Postat av: birgitta

Ja det är sant, vi är i samma båt. Ska bli skoj och se vad året har att erbjuda. Du har snappat åt dig av "The secret" energin. Den kommer ge dig en rejäl skjuts på vägen framåt :) Ha en mysig dag! Kram Birgitta

Postat av: Anki

Sådana batterier skulle jag med behöva mina laddar inte alls just nu. Men vilka fina bilder du satt in och sprider glädje med. Tack för att du finns. Kram

Postat av: angelica=)

Va kul det är att läsa den här bloggen, mamma! Den känns mer som du och jag tror att många kommer vilja följa med på resan när de hittar hit! Vill du ha en länkning i min blogg, 1500 besökare extra per dag?^^



Puss och kram!

Postat av: Lejonkvinnan

Kloka ord och härliga bilder!

Tack min vän för dina underbara kommentarer hos mig, de värmer och ger styrka!



Massa kramar!!

Postat av: messan

Tack för att jag fick följa med! Härlig blogg du har:)! Ladda batterierna är ju så viktigt och det har vi gjort nu. Visst är det härligt?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback